Kader Abdolala

8 opmerkingen:

  1. @persephone: Nederland is groot genoeg, ook voor deze slijmbal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kader Abdollah. De Martin Simek onder de allochtone knuffelschrijvers. Op jongere seniel dan Toon Hermans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Iedere keer als ik met zijn konterfeitsel wordt geconfronteerd, denk ik: 'Slik die verdomde albino cavia nou eindelijk eens door'.

    En dat is niet bevorderlijk voor de boodschap die hij schijnt te willen overbrengen.

    Maar naar geluidsfragmenten geluisterd te hebben (dus zonder beeld) concludeer ik weinig te hebben gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Datgene wat die man aan de man probeert te brengen is mijn inziens zeker niet van academisch niveau.In duidelijke taal: hij verkoopt je een drol en dat moet dan smaken, bah.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kader Abdullah is toch die man die de Heilige Koran verneukt heeft in het Nederlands? En daarmee het hele lezerspubliek heeft vertaald!

    Het strategisch weglaten van zaken in de koran is niet bevorderlijk voor het begrip. Als woorden zoeter, liever en mooier worden weergegeven, en er een prachtige kleuring over wordt gegoten dan ontstaat er verkeerd beeld van de werkelijkheid.

    Kader Slaaf van Allah is gewoon een leugenaar en een moslim (is dat een dubbelzegging?).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe arrogant kan je zijn? Hoe verliefd op jezelf?
    Gewoon genant om zondag me dit gratis treinkaartje te reizen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beetje RRRRESPECT, hé!?

    PROFESSOR kader abdolah geeft zelfs lezingen op Berkeley California

    http://www.youtube.com/watch?v=4eYfCTDidqI&feature=player_embedded#at=1493

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @persephone

    "Kader Abdolah; navel van de wereld?"
    Ik vermoed dat hij zichzelf zo ziet.

    "Of Kader Abdolalah; ego-masturbant??"
    En zo zie ik hem.

    BeantwoordenVerwijderen